måndag 18 november 2013

November so far...


Säsongens första hyacinter har redan blommat över vid det här laget...
Och höstbrasan har tänts och brunnit ut på Haga...
Vyn från soffan under två sjukdagar. Helt okej! Pappersdiamanterna här nedan kommer från Ferm living... Jag kan inte hålla mig, de får hänga kvar här i vardagsrummet i väntan på julgranen.

(Tänk om jag lyckas fixa min nya telefon och därmed kamera, snart? Den har legat ny och orörd i förpackningen snart tre månader. Hur kan jag vara så värdelös på tekniksidan? Bristande intresse kanske? Hmm. Dags att ta sig i kragen! För bilderna och deras upplösnings skull)...

3 kommentarer:

Cirkus i skogen sa...

Fast jag gillar dina gryniga bilder, så mjuka på något sätt. Packa upp sedan, en annan dag....

mamamekko sa...

Jag gillar också dina bilder när de är just såhär, de känns liksom lite trolska, magiska på nåt vis :)

Hannasinspo sa...

Allt är vackert!