torsdag 7 juni 2012

Snart semester...


Jag semesterplanerar i nya byxor, både mjukis-sköna och glamsnygga!

Imorgon bitti åker jag och Erik till Gotland. En kort liten barnfri helg, men verkligen välbehövligt! Det var väl någon gång på stenåldern sist, som vi åkte nånstans bara vi... (Det var bland annat det mina födelsedagsförberedelser härom veckan handlade om). Så nu jag lusläser nya sidan Gotlandstips*, och förstår inte riktigt hur tiden ska räcka på bara tre dagar?! Hur ska vi hinna med allt som verkar så härligt?! Här kommer en kort bildkavalkad lånad därifrån!*

PS, jag är nykär i Instagram-grejen, så jag gissar att det blir lite bilder under helgen...(som kan hittas här, i menyn till vänster). Trevlig helg alla! :)

7 kommentarer:

Sarah sa...

Ha en skön semester så ses vi snart hoppas jag. Kram

Lina på rumochrabalder sa...

UNDERBART! Gotland är bara bäst. Och Visby, vackrare stad fins inte. Tycker jag. Och Fårö och stränderna och lammskinnen och havet och ja. Underbart. Vi åker om två veckor. Jag längtar så.
Ha en ljuvlig semester!

Josefine Betonggruvan sa...

Jag hittade instagram blogg kopplingen hos dig. Tack snälla för tips!
Nu har gjort ett inlägg och tipsat om bloggare på instagram. Dig bland annat. Hoppas det är ok. Säg till om du vill att jag ändrar!
//Josefine Betonggruvan

malo sa...

O-B sov i bilen när Marta kom o ville leka idag. På väg hem hand i hand med min flicka och hundkex och midsommarblomster i dikena tänkte jag att livet blir inte mer än så här. Hoppas ni har det fint! Kram

Anonym sa...

Vilka skitsnygga byxor! Får jag fråga vart du köpt dem?
/Vanessa

FRIDASFINA sa...

@Sarah, tack! När kommer ni ut till ön?

@Lina, tack och detsamma!

@Josefin, tack snälla!

@Malo, kanske den finaste kommentaren jag fått... Och jag håller med, jag brukar tänka så när vi är på Haga. Det är nåt speciellt med Yttersby...

@Vanessa, klart du får! Snygga å billiga från HM, men nu verkar de visst vara slut... Lycka till! :)

Elina sa...

Så himla snygga byxor!!!