fredag 25 maj 2012

Förra veckan...


Det är sommar. Äntligen! Och ikväll blev det badpremiär för småkillarna...

Jag gillar Instagram mer och mer! Här är en del av det som fastnade på bild i mobilen under veckan som gått... (Följ mig där som Fridasfina). Vi hälsade på i en härlig trädgård på Bodagatan bland annnat...

Kolla vilken fin samling fågelholkar!

DIY spaljé till klematisen > gammalt cykeldäck + hönsnät! En vildvuxen gräsmatta full, jag menar proppfull, av förgätmigej och små violer. Adorable!

Okej. I den här idyllen bor en familj med skön inställning till både trädgårdsskötsel och livet i stort! :)

Den sista rosa "Sad Joe" kudden av Lucky Boy Sunday fick ett nytt hem. Och jag fick en containerfyndad stege i present av E! Så himla bra!

Lucky Luke kom på besök! Och jag köpte osköna, kli-iga, men snygga, kelimkuddar på Ikea...
Man vet att det är sommar när raggarbilarna mullrar in genom stan! Varje torsdag - hela sommaren - är det vetaranbilsträff på Sjötorget. Lite av en folkfest och drömmen för en bilgalen tvååring!

3 kommentarer:

Vero sa...

Jag och dotra missa alla bilar. Vi kom ner försent, men som sagt, vi har ju varenda torsdag, hela sommaren, på oss.

Ha det gott!

MANNY-KEN sa...

Snyggingar!!! När ska vi seeeees!?

Elina sa...

Vilken underbar Bild med hängmattan!