torsdag 10 mars 2011

Bra gå-bort-grej!

Klistermärket = Tyra von Zweigberk / Woo Agentur
Förut fick jag en bra grej, klistermärken till tändsticksaskar, av (illustratörs) agenturen Woo (tack)! Fina illustrationer till fula tändsticksaskar! Passade mig perfekt eftersom jag inte kan tända tändare*, men samtidigt är storkonsument av ljus i alla former. Alltså går det åt enorma mängder tändstickor här, oavsett säsong! (Erik hjälper också till, med brasor i kakelugnen och vedspisen) * (Sant! Fast alla tror jag skämtar. Brände mig nån gång för 1000 år sen, sen dess vägrar jag tändare)!

Hursomhelst, en ful tändsticksask vill man inte ha framme i sitt piffiga hem. (?) Men en som ser ut som den på bilden blir man ju glad av direkt! Skitbra grej! För några jular sedan gav jag bort ljus och ljusstakar till alla som skulle få paket. Till det matchade jag såklart med tändsticksaskar (stora modellen) som jag hade klätt in i sånt som jag visste skulle passa in i hemmet dit de var på väg. Kul, billigt och snyggt!

Ett litet tips alltså. Gör-det-själv-snygga-tändsticksaskar!

Inga kommentarer: