onsdag 22 december 2010

Julstökar



Herregud, vardagskaos on speed här! Allt ska fixas veckan innan jul, 17 deadlines att hålla, 170 kvm + trapphus och gårdshus att tokstäda, ungar hållas mätta, glada, rena, alla kläder som ska vikas och fylla de tomma garderoberna (eftersom precis a-l-l-a våra kläder ligger i ett berg i sovrummet) mat att laga och planera, julklappar att slå in, gård och helst tak (!!) att skotta... Puh, när ska jag hinna ladda in alla bilder och blogga om dem? Hoppas att jag hinner ta igen det i mellandagarna!

Men trots hetsen är det fint här hemma nu. Jag tror vi är on top of it liksom... Vi blir 17 personer hos oss på julafton varav hälften (min familj) är nattgäster...

NU ska vi ta in julgranen, en dag tidigt kanske, men jag tänker att det kanske hjälper till att öka julkänslan lite? (Den är inte helt närvarande än)...
Lyssar på det här, och önskar er alla en

     GOD JUL 

1 kommentar:

Aria sa...

I do not understand what you write but i love the pictures! Nice blog!