tisdag 12 oktober 2010

Surfa runt!
















Ändlös inspiration 1: Coola konstnärs-pappan Joel Henriques i Portland (U.S) pysslar snyggare än de flesta! Kolla bloggen, Made by Joel!

Ändlös inspiration 2: Factory 20, en vintagebutik med extrem (ganska manlig) fingertoppskänsla för industrilooken vs. shabby chick, osv..... (här fastnade jag läänge första besöket)....

Ändlös inspiration 3: Ikea har steppat upp, det har verkligen hänt något med bildspråket! Så oerhört mycket mer inbjudande det blir när de lägger till lite personliga element utöver deras egna produkter! Nya Ikea-bloggen "Livet hemma" är jättebra! :-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

OJ! Jösses vilken spirande inspiration han har den där joel. Jag ska genast göra ugglemobilen.

Petra

Riikka sa...

Där fanns det mycket lite annorlunda inspiration! Jag fastnade också lite extra för Made by Joel! Tack för dagens bästa tips!

MOKKASIN sa...

Made by Joel var ju superschysst! Såg hans pyssel häromdagen...
Jag var bara tvungen att tipsa vidare om bloggen på min blogg med länk till dig såklart =))
Hoppas det var okej!?
Sofia

KOLBY Co. sa...

Hej fra København.

Har selv lige surfet lidt rundt og er stødt på din fine blog! Gode spots!

livethemma.ikea.se sa...

Hej,

..och tack för en fin blogg! Vad kul att höra att du gillar IKEA Livet Hemma.

Har du sett att vi smygstartat julen nu? Kanske ett Pippi Långstump-träd kan vara något för lilla Olle-Bror?

Kika in här: http://livethemma.ikea.se/inspiration/nu-smygstartas-julen

/ Johanna på Livet Hemma

Anonym sa...

Håller verkligen med om Made by Joel! Tack för tipset. Mycket inspirerande!
/Milli