måndag 23 augusti 2010

On display...

Sideboarden i matrummet ser ut så här för stunden...

8 kommentarer:

AprillAprill Johanna sa...

så fint. har blivit inspirerad av dina små arrangemang tidigare och plockat in sommarens sista blommor och satt i små vaser på matsalsbordet!

Lybtar sa...

Det var riktigt fint.
Vad duktig du är, har verkligen öga för inredning.

European Chic sa...

What a pretty vignette. I really like the mid century drawers. Thanks for sharing.

Sammy Rose sa...

å vad fint. hela vårt hem håller på att kollapsa för tillfället. Alla rum är lite off. inget hänger ihop längre.
Får ta en makeoverhelg. när frank typ klarar sig själv =)

Elina sa...

Fint med de lila detaljerna!

Nadja sa...

Hej Frida!
Det är första gången jag skriver till dig fast jag följt din blogg länge.
Jag gillar verkligen din stil och hur du sätter ihop stileben. Det blir så vackert. Jag har två frågor; Nummer 1. Hur har du fått till de snygga glasflaskorna som är målade i någon beige färg?
Nummer 2. Har sett i dina tidigare inlägg att du har bokstäver i rostig metall. Var hittar man sånna?
Tack för en superfin blogg!

FRIDASFINA sa...

Hej allihopa och tack för fin-berömmet! :)

Nadja: Flaskorna är ljusstakar som är svarvade ur trä, designade av Daniel Franzén/ Bunkerhill. Visst är de fina?! Vill du köpa likadana finns de bl.a här:

http://www.mrmuddandmrgold.com/

Rostiga bokstäver kan du googla så kommer det upp en hel drös med butiker som säljer dem, men här en bra butik som har både bokstäver och mycket annat fint i samma stil:

http://www.inmyhouse.se/bokstaver/

Nadja sa...

Tack Frida för snabbt svar.
Mycket fina flaskor, i trä, det kunde jag inte tro.
Funderar ändå på att måla ett par egna. Jag har nog inte råd med de du har.
Bokstäverna hittade jag också, nu blir det beställning!