lördag 27 mars 2010

Tre år!


Stora lilla killen har fyllt år idag! 3 år! Vi har firat med kalas med det vanliga släkt-gänget från både min och Eriks sida, 14 personer tillsammans... Väldigt mysigt! :-)

-Du är min bästis morfar!
Kusin Ebba + faster Johanna + påskris...
Kusin Tilly klippte av sitt långa långa hår förra helgen när hon lekte frisör och mormor hade bakat väldigt goda tårtor + bullar!Farmor fikar + Pippi-tema på presenterna från oss..Farmor & farfar vet vad som går hem..."Gammel-moster"+ mormor i Pippis flätor + 3-års-Pippi

6 kommentarer:

Emma sa...

Hej! Grattis på födelsedagen i efterskott olle bror!

Irene sa...

grattis :)

Sammy sa...

Så mysigt. Jag undrar om er vagn. Brio happy. Är ni nöjda. Jag vet att babyn inte dykt upp ännu. Men ändå. Jag funderar på en sådan till Frank. Vad e skillnaden på happy och classic.

/Jenny Sammy rose.

FRIDASFINA sa...

Emma: Tack och grattis själv till ÅKE!!! :-)

Irene: Tack snälla!

Jenny: -Ja som sagt, vi har ju inte testat vagnen med bebis i ännu, men vi Olle-Bror vill ligga i den hela tiden så man har ju hunnit få en känsla, och den är väldigt bra!

Känns superstabil och rejält "genomtänkt", den är väldigt lättrullad och bra fjädring, tror inte det är några större problem att ta sig fram, varken på landet över rötter och grejer eller trottoarkanter i stan..

Jag vet faktiskt inte vad skillnaden på happy och classic modellerna är riktigt, ev. kan det ha med tyget att göra.. (fick se olika ex. varav den som hette happy hade två olika "ytor" liksom lite duo-tone, blank vs. matt, men vi valde en "classic" som var samma tyg över hela hårdliften... Undrar om du blev något klokare av det här? ;-)

Lycka till!

Mrs Small Town sa...

Åhh grattis till er söta treåring!!!!

Tänk att han snart blir storebror :-) Jag såg att du går in i v39 nu...

Jag vill önska dig all *lycka till*!

Och tack för er gratulationer till vår lilla tjej! Värd att vänta på, minst sagt.

/Sara Small Town

http://smalltownstyle.blogg.se

Fine Little Day sa...

Å söta :)!