torsdag 25 februari 2010

Torsdag som kändes som fredag...


Idag har jag varit städgalen! (Mycket tillfredställande, men jag känner mig inte riktigt klar än, måste: skura resten av trägolven, bära ut div. möbler och prylar till gårdshusvinden och sortera allt skit som samlas i "kontoret"... Har hunnit fota lite grejer för modelmini också.

Vimplarna av papper hänger förresten fint i kontoret! = Ett fynd från en av förra sommarens loppisar! Och så har jag fått hem ett ex. av tidningen (Uppsala Nya Tidning) där vi (modelmini) var med för någon vecka sedan. Vi blev intervjuade om näthandel ur ett småstads/landsbygdsperspektiv. Kanske inte jätteroligt, men det är bra med uppmärksamhet...

Modelmini-bloggen kan man läsa mer.
Och hela intervjun hos UNT, här.

(INTE jätteroligt att se sig själv på jättebild i tidningen heller. = Usch)! ** Vad händer med mina bilder, färgerna blir så himla konstiga i webbläsaren?!?! Och jag har inte ändrat någon inställning i vare sig kamera eller photoshop!? Hmm.

Inga kommentarer: