tisdag 12 januari 2010

Nya norska darlings m.m


Åh, vi har köpt in så fina vykort och anteckningsböcker till butiken. Från de två duktiga norskorna Ingrid och Tonje i Darling Clementine! Vi har köpt in delar av serien "The Claudettes" som egentligen ritats för 1973. Jag har direkt ramat in två av vykorten och satt i Olle-Brors rum! (= hur fint och prisvärt som helst)! Bildbevis to come...

Vi har även fått en ny poster med tjusiga körsbär från amerikanska Lisa Masterson och nya pricka vimplar med bollfransar från holländska Engel. Och snart ännu mer på både kläd och inredningsfronten. Kul! :-)

Korten, anteckningsböckerna, postern och vimplarna kommer upp i shopen om ca. 2 veckor, när vi är klara med en ny första-sides-design samt massa teknikuppdateringar som sker just nu...

* Övre bilderna = Darling Clementine. Undre bilden = eget collage för Modelmini.se

8 kommentarer:

sara sa...

den är fin den med körsbäret, nått för oss som bor i cherryhills och Lova som just börjat på förskolan Körsbäret:)

Anonym sa...

Inte nog med att vi saknar er så vi håller på att dö, men jag måste få komma och shoppa i butiken snart, ni har ju så mycket fint!!

KRAM Maja och Tage!

FRIDASFINA sa...

Sara, ja visst är den fin! :)

Maja, du är min absolut favvo-norska darling! Packa in lilla familjen i bilen så får jag gosa med Tage när du kollar runt i affären! Sen firar vi med brakmiddag och slappar i nya vardagsrummet (med likadan soffa som ni har) som blir klart i februari!

Minna sa...

Ooh, I love the cherry poster.

Ylva sa...

Åh de gör ju så fina saker! Jag har köpt flera av deras kort just för att rama in. Världens billigaste konstverk typ!

Anonym sa...

Hej!!

Jag slängde in en beställning till dig igårkväll, bland annat några av dessa fina kort! Kommer du att få in kortet med den blåa kängurun? Egentligen var det den jag ville ha!

Ha det gott!!

/Malin

Anonym sa...

Hej! Det är jag, Malin, igen! Jag ville bara säga att om det finns fler motiv än de jag beställt (dvs än de som ligger upplagda på hemsidan), så är jag väldigt intresserad av dem! Har kikat in på Darling Clementines hemsida och det finns så mååånga fina motiv, jag vill ha alla!! Beslutsångest!! =)

Ha det gott och krya på er!

/Malin M
malmal77@hotmail.com

FRIDASFINA sa...

Hej Malin,

tack för beställningen, vi blir så glada!

Jag hoppas verkligen att vi kommer att utöka sortimentet så småningom, men tillsvidare har vi bara 5 motiv på vykorten. Tack för krya-på-dig hälsningen också! :)

/ Frida