tisdag 8 december 2009

Magvänligt...

* Collage av bilder från Monki, Lindex + google.

Var i Sthlm över helgen. Träffade familjen och så förstås: världens sötaste bebis-Tage som äntligen har kommit nu, 2 veckor försent, efter 33 timmars jobb och därefter snitt...

Känns så konstigt att vi ska ha en till egen bebis, en sån där pytteliten?! Framförallt tycker jag det känns svårt att föreställa sig att man kan älska någon ny lika mycket som Olle-Bror, rädd att nya bebisen alltid hamnar på andra plats för att Olle-Bror är större och kanske kommer att kräva allt utrymme?! Så blir det ju förmodligen inte men man undrar ju... Eller så kan man ju vända på det och tänka att nya bebisen kommer att kräva allt utrymme och Olle-Bror hamnar i skymundan?!? Det ger sig säkert på ett bra sätt när det är dags... har ju några månader till på mig att fundera ut nåt.

Hursomhelst, jag fixade lite nya kläder med plats för mage när jag ändå var i stan... Jag tyckte jag var värd det efter att jag fått tillbaka pengar på skatten för första gången i mitt liv! :-) Jag kom bara till Monki, sen tog orken slut. :-) (Men jag såg en fin grå "tyllkjol" på Indiska som jag gärna skulle matcha med mina mest slitna Converse.. kanske en annan gång? Efter nästa utrensing av kläder till det Röda Korsets second hand?


Just det! När man nu har en fin butik med massor av fina grejer för både bebisar och barn, då måste man ju få ge sina bästa vänners första bebis lite av grejerna eller hur?! Det här fick Tage av oss! (OBS! Johan & Maja, titta bort! Ni behöver INTE veta vad det kostar)! ;-)
Det här och massor av andra fina grejer hittar man i vår butik & webbshop, här, på modelmini! :-)


4 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Precis så tänkte jag när jag var gravid med andra barnet
Nu har jag 4 Det har fyllts på med ny kärlek till varje barn
Så den har räckt till alla

FRIDASFINA sa...

Vilken tur, så skönt att höra, tack!:)

Ia sa...

Japp, så är det. Man får en ny hink full med kärlek när man får ett nytt barn, så den kärlek som fanns behöver inte räcka! Fiffigt va?

Unknown sa...

Tack för presenterna!!