torsdag 5 november 2009

Snön ligger vit på taken...


Första snön kom imorse! (och försvann igen efter lunch, men det var härligt så länge det varade)! När snön kommer vill jag bara vara i fjällen! Jag bodde i Åre (hos Jossan i förra inlägget) en säsong för länge sen, det var innan det här lyxiga stället byggdes. Det ser ju ganska skönt ut!? Lite mer vuxet än sist jag var där, om man säger så. ;-)

Jag har vaccinerat mig idag efter att ha "stått emot" första omgången.. gillar inte grejen, tycker det är obehagligt, både med vaccinets innehåll och nålen. Nu kan jag inte lyfta armen..

3 kommentarer:

sara sa...

allt blir annorlunda när man har små. jag skulle inte vaccinera mig om inte för Lova. Man måste ju kunna stå på benen om hon blir sjuk.

FRIDASFINA sa...

Ja exakt.. och sen är det ju en till i magen som kanske skulle få det svårt om jag blev riktigt sjuk? Å andra sidan är det ju vaccinets innehåll som gör att man oroar sig för barnet i magen.. Tänk om det skulle visa sig vara skadligt för foster ändå? Bäst att inte fundera för mycket! :-) Kram / F

Anonym sa...

varfor inte:)