torsdag 3 september 2009

Finn ett fel...

Om man vill ha ett alternativ till Botox – skaffa en allergi mot okänd substans, det är inget skämt! Då får man en överläpp som knäcker Angelina Jolies, men bara överläppen då förstås... Man kan ju undra hur länge man ska gå runt och se så här manipulerad ut?



+ Dagens poplåt 1 = Phoenix / Lisztomania.




+ Dagens poplåt 2 = cover på Nick Drakes Cello Song / The Books feat. Jose Gonzales från den helt utmärkta samlingen Dark was the night, kolla på Spotify.

4 kommentarer:

Sofie sa...

Hej! Läser din blogg nästan varje dag...så där har jag haft på min mun också...du använder inte lypsyl? Det gjorde jag och det var nåt i det som man kunde bli uppsvälld av! Lycka till! Och tack för en skit bra blogg! /Sofie

Anonym sa...

Jag skulle tro att det är en släng av tapir-influensan. Den kommer till Sverige med turister från London Zoo. (I England är de ju som bekant kända för sin "stiff upper lip"). Heheee. Krya på dig /Frida L.

Julia sa...

Stackars dig. Jobbigt att inte veta vad det kommer ifrån. Jag ville säga tack. För dina fina ord. De betyder mycket för en liten mamma som mig. : ) Trevlig helg!

malo sa...

Åh jösses. Botox kan kasta in handduken. Fast kanske att det kemiska alternativet ger mer jämnt resultat. Usch, hoppas att du är bättre.