söndag 12 juli 2009

M.J Tribute Stockholm 8/7



Jag är en gammal danstjej, jag började med balett/rytmik när jag var 2. När jag var 17 la jag av med dansklasserna och började med snowboard istället. Men jag ä.l.s.k.a.r att dansa, verkligen älskar och jag tror jag måste börja igen fast jag har blivit mamma och fyllt 30... Och jag vet inte, men jag skulle väl typ kunna dö för att ha varit med på den här sjukt coola grejen.

BOUNCE äger! :-)

* Kanske det här är nåt för mig.. jag menar, dansklasser i Östhammar växer inte på träd. De växer inte alls faktiskt! ;-)

2 kommentarer:

Sarah sa...

klart du ska fortsätta dansa, det är något jag verkligen beundrar: människor som kan dansa. Grymt.
Hoppas allt är bra med dig annars. kram

AprillAprill Johanna sa...

Ja fy va coolt! Jag får rysningar.