tisdag 4 november 2008

Hejhej hallen!



Idag fick vi nog av byggpappen och alla flyttlådorna som har förstört i hallen väldigt länge nu... Tog en paus i allt jobb* och städade undan och fixade lite hemkänsla mitt i byggarbetsplatsen. (*Webbshopen kommer ohjälpligt efter, jag får nya jobb hela tiden som måste gå före... jag undrar bara var pengarna är sen... jag är totalt urkass på att ta betalt!!! jag kan inte sova för jag vet inte hur jag ska prioritera jobben.. har tappat fokus för länge sen! Om inte webbshopen kommer upp snart vet jag inte vad jag tar mig till)!

Oj då, jaja, hursomhelst, hallen! Det var kanske lite korkat att försöka fixa till den redan nu, eftersom hela vardagsrummet/salongen/matrummet ligger här innanför och det kommer att bli en massa stök, smuts och kaos i hallen igen, när det är dags att slutföra de två rummen?

Vi har en sån superfin funkis-hatthylla! Imorgon ska vi sätta upp en till, halva storleken + halva höjden för Olle-Brors kläder.. Mer bilder då!

** Trött och snurrigt inlägg, nu går jag och lägger mig! Godnatt! ;-)

PS: Till tomten om du läser!

Hos Coctail eller Coctail Deluxe finns det fina gökur... Visst ser man direkt att det här kitschiga konstverket borde få sitta i vår hall?!!

** Tillägg en vecka senare. Nu har jag faktiskt varit på Coctail och kollat. Superfint, men inte för 2000 spänn! Hur kan lite plast få vara så dyrt?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Hittade din blogg när jag sökte efter textilsladdar (letar fortfarande efter röd på metervara). Ok om jag tipsar om din blogg på min o lånar några bilder??? Svara gärna inne hos mig!

Förresten- hur har ni fått er Nagel så blank och fin?? Skulle behöva putsa på min :)

Carolina Sins sa...

Hej,
Vad fint det blir!